قيمت مخزن پلي اتيلن افقي

۶ بازديد

مخزن پلي اتيلن چيست؟

چه نياز به ذخيره آب، سوخت يا هر ماده شيميايي ديگري داشته باشيد، مهم است كه بدانيد كدام نوع مخزن با نياز شما مطابقت دارد زيرا در ساخت مخازن از مواد مختلف استفاده مي شود كه در ادامه مطلب به يكي از قوي ترين و با كيفيت ترين نوع ماده هاي اوليه و مخزن اشاره خواهد شد. در واقع با توجه به قياس و تحقيقات انجام شده نشان داده شده است كه مخزن هاي قديمي داراي ضعف هستند و به همين علت نقش و جايگاه آن ها در صنعت و جهان كم رنگ تر شده است. به تدريج ماده هاي اوليه نظير پلي اتيلن شناخته شد و مخزن هاي با كيفيت تري از آن ها توليد و طراحي مي شد. به جزء مواد و مخزن هاي ساخته از پلي اتيلن، استيل و فايبرگلاس، پلي پروپيلن نيز گزينه هاي عالي براي ساخت مخزن ها مي باشد. تصميم گيري در باره اينكه كدام مخزن براي شما مناسب تر است گيج كننده و طاقت فرسا است. ابتدا شما بايد مخزني را با توجه به بودجه خود، استحكام، ميزان نگهداري، مورد اطمينان بودن انتخاب كنيد و همه آن ها در هنگام تصميم گيري شما نقش خواهد داشت. اين مخزن ها براي ذخيره آب، مواد شيميايي، مايعات خورنده، براي تصفيه ازن و همچنين براي كاربرد هاي مختلف استفاده مي شود. همچنين يكي از مخزن هاي مهم نگهداري براي محصولات شيميايي و حتي جا به جايي آن ها، مخزن پلي اتيلن مي باشد و بسيار مفيد مي باشند. آن ها همچنين براي كاربرد هاي كشاورزي نيز ضروري هستند. مخزن پلي اتيلن در اندازه ها و انواع مختلفي توليد مي شود كه هميشه به استفاده اي كه براي آن در نظر گرفته شده اند بستگي دارد. مخزن پلي اتيلن براي نگهداري مواد شيميايي و ساير سيالات به ويژه آب در صنايع كشاورزي، پتروشيمي و خانگي استفاده مي شود. انواع مخازن پلي اتيلن با قيمت مناسب و به صورت مخازن افقي، عمودي، مخروطي و مكعبي و نصب متفاوت و مناسب استفاده مي شود.

مخزن پلي اتيلن افقي:

مخزن پلي اتيلن افقي كه در سايز هاي مختلف توليد مي شود داراي سه نوع مخزن تك لايه، دو لايه و سه لايه مي باشد. از آن ها براي نگهداري مواد شيميايي و در برخي موارد آب براي ذخيره سازي استفاده مي شود. مخزن پلي اتيلن افقي خاصيت ضد تشعشع دارند به همين دليل براي ذخيره آب بسيار مناسب هستند و نور خورشيد قادر به ايجاد جلبك در آن ها نيست. آن ها همچنين از آسيب به مواد شيميايي حساس به نور خورشيد جلوگيري مي كنند. در صنايع مختلف به ويژه صنايع كشاورزي و پتروشيمي و در برخي موارد براي مصارف خانگي، عدم نفوذ نور خورشيد در آب براي جلوگيري از فساد آب و تشكيل جلبك در بسيار مهم مي باشد. به همين منظور مخزن پلي اتيلن افقي را به گونه اي طراحي كرده اند كه لايه هاي داخلي آن در برابر نور خورشيد مقاوم باشند و هيچ گونه اجاز عبور آن به درون مخزن و تغير خاصيت آب و سيالات ديگر نخواهد داشت.

مزايا مخزن پلي اتيلن افقي:

مخزن پلي اتيلن افقي داراي مزاياي متعددي است كه سبب شده تا آن ها براي مصارف گوناگون ايده آل باشند. همچنن در نگهداري مواد شيميايي خشن، روغن، ساير مايعات بالقوه خطرناك، مزيت و ويژگي هاي آن كمك مي كند تا مقاومت عالي را ارائه دهند. در حقيقت آن ها مخزن هاي بسيار قوي هستند و انعطاف پذير، سازگار، تا حداكثر از شكستگي و ضربه ها و حوادث احتمالي پيشگيري مي شود و سبك وزن هستند و به راحتي قابل نصب هستند، براي جا به جايي و راه اندازي ساده مي باشند و با بالا ترين كيفيت توليد مي شوند.

راحتي:

سطح داخلي صاف آن ها تميز كردن و نگهداري آن ها را آسان مي كند، در حالي كه وزن سبك آن ها حمل و نقل و نصب سريع را با كسري از هزينه امكان پذير كرده است. به همين علت صرفه جويي قابل توجه اي هم در هزينه و زمان خواهند داشت و مانند ساير مخزن هاي قديمي سختي و دشواري براي نصب نخواهد داشت.

استحكام ،قدرت:

اين استحكام، مقاومت، قدرت مخزن هاي پلي اتيلن افقي به دنيال ساخت و ساز و مراحل توليد آن هاست. اين سازه ها با قرار گرفتن براي آزمايشات و تست هاي مختلف، تنش و... استحكام عالي دارند و استاندارد هاي آن به شما اطمينان مي دهد هر گونه مايع ذخيره شده در آن براي سال ها بدون تغير حفظ خواهد شد.

قابليت اطمينان:

مخزن پلي اتيلن افقي براي ذخيره آب آشاميدني و براي بسياري از كاربرد هاي ديگر ايده آل هستند. پلي اتيلن، در واقع، يك ماده غير سمي تضمين شده است و به همين دليل، مي تواند با مواد غذايي نيز در تماس باشد. يا به عبارت ديگر مي تواند با هر نوع ماده چه آب شرب يا خورنده سازگار باشد. همانطور كه از نام مواد خورنده مشخص است درصد خوردگي آن ها بسيار است و تاثيراتي كه بر روي محيط و مخزن ها مي گذارند جبران ناپذير است. با اين حال اين مخزن ها با ويژگي سازگاري در برابر آسيب ها و ضرر هاي مواد خورنده مقاوم مي باشند.

ماندگاري:

مواد اوليه به كار رفته در توليد آن ها، حداكثر اطمينان را از نظر مقاومت در برابر خوردگي و اكسيداسيون تضمين مي كند، از تشكيل جلبك پيشگيري مي كند و به لطف استفاده از ساير مواد اوليه از قبيل ضد اشعه ماوراء بنفش، از خراب شدن محصول در طول زمان جلوگيري مي شود.

تطبيق پذيري:

همانطور كه در فوق اشاره شده مخزن پلي اتيلن در طيف وسيعي از ابعاد و اشكال توليد مي شود و براي تاسيسات خود مي توانيد آن ها در هر نوع ابعاد و اندازه تهيه كنيد. يكي از انواع مخزن هاي پلي اتيلن از لحاظ شكل ظاهر، مخزن پلي اتيلن افقي مي باشد كه اغلب به مكان و فضاي اندكي براي نصب احتياج دارند.

ساخت و طراحي نوين:

طراحي و ساخت نوين و پيشرفته باعث شده است تا يك محصول، جانشين، گزينه ايده آل براي مصارف ذخيره سازي زمين هاي كشاورزي، صنايع شيميايي، مواد آلي، اسيد ها، كارخانجات و... به وجود آيد.

امنيت:

سهولت حمل و نقل و سبكي مخزن پلي اتيلن افقي، ايمني مطلق را در محل ساخت و ساز تضمين مي كند.

احترام به محيط زيست:

پلي اتيلن كه براي توليد اين محصولات استفاده مي شود، يك ماده خام 100% قابل بازيافت است و حداقل تاثير را بر روي محيط زيست دارد.

كارخانه توليد مخزن پلي اتيلن افقي پايپ ايران:

كارخانه مخزن پلي اتيلن افقي پايپ ايران، با پشتوانه چندين سال تجربه مديران آن در زمينه توليد مخزن پلي اتيلن افقي با بهره گيري از جديد ترين فن آوري هاي روز دنيا، با كيفيت ترين مخزن پلي اتيلن افقي را توليد و ارائه مي نمايد و با بهره گيري از دانش روز و مساعدت مشتريان گرامي درصدد پيشرفت و نو آوري روزافزون مي باشيم. نخستين شعار شركت مشتري مداري بوده و اهداف و برنامه هاي خود را بر آن بنا نهاده ايم.كارشناسان فروش مخزن پلي اتيلن افقي پايپ ايران هميشه براي كمك به شما عزيزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده اي در زمينه توليد مخزن پلي اتيلن افقي براي طيف گسترده اي از بخش ها دارند. براي راهنمايي يا اطلاعات بيشتر در خصوص توليد مخزن پلي اتيلن افقي و استعلام قيمت مخزن پلي اتيلن افقي با كارشناسان و متخصصان پايپ ايران از طريق شماره تماس هاي 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشيد.هدف ما در آينده افزايش صادرات و گسترش استفاده از مواد پليمري با ساختن برند پايپ ايران به يك برند معتبر در بازار داخلي و بين المللي و افزايش سهم بازار آن است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد