فروش لوله پلي اتيلني

۴ بازديد

لوله پلي اتيلني:

يكي از لوله هاي پر مصرف براي صنايع، كاربرد هاي شهري، دفن زباله، انرژي و... لوله پلي اتيلني است. لوله پلي اتيلني لوله اي محبوب است كه با ويژگي هاي ثابت و ماندگار، موجب فرا گيري استفاده آن شده است. شما براي انجام يك پروژه موفقيت آميز نياز به لوله اي داريد تا قوي، بادوام، سبك وزن، انعطاف پذير، غير سمي، سازگار با محيط زيست، مقاوم در برابر شيميايي و خوردگي، اتصالات كم تر، نرخ نشت صفر و... باشد. شما با تهيه لوله پلي اتيلني مي توانيد از تمامي مزايا ذكر شده بهره مند شويد و برخلاف لوله هاي قديمي و سنتي كه نياز به برسي و نگهداري بيشتري دارند، از سالم بودن آن ها به مدت طولاني اطمينان داشته باشيد چرا كه لوله پلي اتيلني به راحتي آسيب نمي بيند و همين موارد باعث برتر شدن و ايده آل شده آن در ميان ساير لوله ها شده است.

چرا لوله پلي اتيلني را براي پروژه آبرساني خود انتخاب مي كنيد؟

هنگامي كه شما قصد تعويض يا نصب يك سيستم خطوط جديد را داريد، يكي از بهترين مواردي كه با آن در بازار مواجه خواهيد شد، لوله پلي اتيلني است. اين لوله با چگالي بالا و عملكرد بسيار عالي و وزن سبك، داراي طول عمر بالا است و ذكر شده است كه يك لوله پلي اتيلن به طور متوسط 50 تا 100 سال دوام مي آورد. لوله پلي اتيلني براي كاربرد هاي نظير آبررساني عالي است و مزاياي استفاده از آن در ذيل اشاره شده است.

لوله پلي اتيلن ارزان و طولاني مدت است:

لوله پلي اتيلن گزينه اي است كه پروژه شما را حفظ مي كند و در ابعاد مختلف عرضه مي شود و همچنين از اتصالات كمتري براي نصب نياز است، برخلاف لوله هاي قديمي كه در اثر موارد گوناگون شكسته مي شود، اين لوله ها انعطاف پذيري خوب و قدرت قوي در برابر ضربه ها دارند، با وجود اينكه وزن سبكي دارند با اين حال مقاومت خوبي در حفظ لوله دارد و در شرايط مختلف سازگاري دارد و مي توان در طيف وسيعي از كاربرد ها از آن ها استفاده كرد. يكي از دلايلي كه لوله پلي اتيلني انتخاب مناسبي براي نصب به صورت روي سطح است در برابر اختالات ميكروارگانسيم ها و جوندگان مقاوم مي باشد چرا كه اين لوله ها با سفتي نمي تواند در معرض آسيب جوندگان قرار بگيرد. لوله پلي اتيلني با مقاومتي كه در مقابل حلال هاي طبيعي و سرما و گرما دارد مي تواند تا 50 يا 100 سال طول عمر داشته باشد. از مزاياي استفاده لوله پلي اتيلني مي توان به، اجرا و نصب آن ها اشاره كرد. لوله پلي اتيلني در مقايسه با ساير گزينه ها از نصب و حمل و نقل آساني برخوردار است. لوله پلي اتيلني قيمت مناسبي دارد و همچنين در آينده سبب صرفه جويي قيمت هاي تعمير و... مي گردد. اين لوله برخلاف لوله هاي آهني دچار زنگ زدگي نمي شود و مقاومت بالايي در برابر فرسايش، اسيد ها، باز ها و... دارد. لوله پلي اتيلني يك انتخاب درخشان چه براي پروژه هاي آبررساني و .... است.

لوله هاي پلي اتيلني در صنايع شيميايي:

حمل و نقل گاز:

در حمل و نقل گاز، تضمين مقاومت و جلوگيري از نشتي نيز مهم است. به همين دليل، لوله پلي اتيلني در اجزاي هدايت گاز ها، آب بندي، جلوگيري از تلفات، نشتي، نفوذ و خروج گاز را تضمين مي كند.

مواد شيميايي:

همچنين به دليل مقاومت و انعطاف پذيري، صنايع شيميايي از اين محصول براي نگهداري محصولات شيميايي تهاجمي (اسيدها، بازها) و محصولات آلاينده، سمي و مضر استفاده مي كنند.

استفاده از لوله پلي اتيلني براي فاضلاب:

از لوله پلي اتيلن در انتقال فاضلاب از طريق لوله هاي تحت فشار نيز استفاده مي شود. به دليل انعطاف پذيري و مقاومت در برابر خوردگي، دسترسي آن ها به انواع مناطق، مهم نيست كه چقدر دور يا ضعيف باشد، از تصفيه خانه فاضلاب براي آن ها آسان است. لوله پلي اتيلني مي تواند يك گزينه يا راه حل براي كساني كه مي خواهند پروژه هاي مختلف را انجام دهند و كيفيت و ماندگاري محصول براي آن ها اهميت دارد و مي خواهند عملكرد ثابتي در آينده داشته باشند.

لوله پلي اتيلني يك راه حل كاربردي و كليدي براي مصارف مختلف است چه از آن براي انتقال آب يا مواد شيميايي استفاده شود، هيچ گونه تاثيري در عملكرد آن به وجود نخواهد آمد. همانطور كه گفته شد لوله پلي اتيلني مزاياي فوق العاده اي دارد و منجر به صرفه جويي قابل توجهي مي شود. همچنين لوله پلي اتيلني يك انتخاب قابل اعتماد و غير سمي براي حمل آب شرب مي باشد. ساير كاربرد هاي لوله پلي اتيلني شامل:

كشاورزي

خط لوله زيردريايي و زير آب

سيستم هاي حمل و نقل آبي

حمل و نقل مواد شيميايي و خوراكي

سيستم گاز، هواي فشرده

سيستم هاي دفع پساب و فاضلاب

لوله پلي اتيلني دوستدار محيط زيست:

برخي از لوله ها با مرور زمان ترك يا شسكته مي شوند و ممكن است مواد درون آن به محيط اطراف انتقال يابد و اگر اين مواد شيميايي يا اسيدي باشد، مي تواند براي محيط زيست بسيار خطرناك باشد نه تنها براي محيط زيست بلكه براي سلامتي انسان و حيواناتي كه در آن منطقه هستند، خطرناك مي باشد. خوشبختانه لوله پلي اتيلني كم تر از لوله هاي آهني در معرض ترك و خوردگي و.. مي باشد و منجر به حفظ شكل لوله مي شود كه اجازه انتقال مواد به محيط اطراف را نمي دهد و آسيب پذيري آن ها بر محيط زيست اندك است.

نحوه توليد لوله پلي اتيلني:

روشي كه براي توليد لوله هاي پلي اتيلني انتخاب مي شود، اكسترود مي باشد. اما در ابتداي فرايند اول مواد اوليه خام به صورت گرانول وارد اكسترود مي شوند و با حرارت ديدن، ذوب مي گردند. سپس مواد اوليه خامي كه با حرارت ذوب شده اند با دستگاهي به نام ماردون به جلو هدايت مي شوند و پس از اتمام مرحله اكسترود، نوبت قالب گيري مي شود. مواد با خروج از قالب گيري در تانك وكيوم، فشار، به شكل ظاهري صحيح و مد نظر تبديل مي شود. و با اتمام اين مراحل لوله براي وارد دستگاهي براي خنك شدن مي شود. لوله پلي اتيلني توليد شده را براي ثبت تاريخ توليد، استاندارد، نام شركت توليد كننده و آزمايش هاي كيفيت محصول، مورد بررسي و آزمايش قرار مي گيرد و با توجه به درخواست مشتريان در ابعاد گوناگون برش داده مي شود. تمام فرايند لوله پلي اتيلني با كمك دستگاه هاي هوشمند و كنترل شده است و استاندارد هايي كه براي مقاومت، دوام، كيفيت و... مي باشد، رعايت و بررسي مي شود.

كارخانه توليد لوله پلي اتيلني پايپ ايران:

كارخانه لوله پلي اتيلني پايپ ايران، با پشتوانه چندين سال تجربه مديران آن در زمينه توليد لوله پلي اتيلني با بهره گيري از جديد ترين فن آوري هاي روز دنيا، با كيفيت ترين لوله هاي پلي اتيلني را توليد و ارائه مي نمايد و با بهره گيري از دانش روز و مساعدت مشتريان گرامي درصدد پيشرفت و نو آوري روزافزون مي باشيم. نخستين شعار شركت مشتري مداري بوده و اهداف و برنامه هاي خود را بر آن بنا نهاده ايم.كارشناسان فروش لوله پلي اتيلني پايپ ايران هميشه براي كمك به شما عزيزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده اي در زمينه توليد لوله پلي اتيلني براي طيف گسترده اي از بخش ها دارند. براي راهنمايي يا اطلاعات بيشتر در خصوص توليد لوله پلي اتيلني و استعلام قيمت لوله پلي اتيلني با كارشناسان و متخصصان پايپ ايران از طريق شماره تماس هاي 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشيد.هدف ما در آينده افزايش صادرات و گسترش استفاده از مواد پليمري با ساختن برند پايپ ايران به يك برند معتبر در بازار داخلي و بين المللي و افزايش سهم بازار آن است

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد