مخزن اسيد-مخزن اسيد پلي اتيلن

۶ بازديد

 

مخزن اسيد:

مخزن اسيدها كاربردهاي گسترده اي دارند و در زمينه هاي مختلف صنعت از جمله شيمي، نفت، مهندسي مكانيك، نساجي، مواد غذايي و غيره استفاده مي شوند. ظروف پلاستيكي بهينه ترين و مطمئن ترين گزينه براي نگهداري اسيدها، قلياها و مواد شيميايي هستند.بسته به خواسته شما مخزن اسيد در اشكال و اندازه هاي مختلف ارائه مي دهيم. ظروف ما براي نگهداري مايعات تهاجمي با كلاس خطر بالا مناسب هستند.مخزن اسيد از پلي اتيلن و پلي پروپيلن ساخته شده اند. اين مواد بادوام هستند، مقاومت در برابر دماي بالا و همچنين مقاومت شيميايي عالي و خواص ضد خوردگي دارند. پيش نياز ظرفي كه اسيد در آن نگهداري مي شود، اطمينان از ايمني در حين نگهداري است. بسته به خواسته شما مخزن اسيد از پلي اتيلن اسيد و قليا در اشكال و اندازه هاي مختلف توليد و.. ساخته مي شود. براي توليد مخزن اسيد از مواد پليمري مقاوم در برابر مواد شيميايي استفاده مي شود، بنابراين مخزن اسيد براي نگهداري مايعات خورنده با كلاس خطر بالا مناسب هستند. همچنين استفاده از ظرف اسيد به عنوان حمام گالوانيكي مجاز است.بنا به درخواست مشتري، مخازن اسيدها با تجهيزات اضافي (پمپ، سنسور سطح مايع، بخاري برقي، دماسنج و غيره) تكميل مي شود.بسته به شرايط محيطي و همچنين تركيب و غلظت ماده ذخيره شده، از موارد زير استفاده مي شود: پلي پروپيلن، پلي اتيلن، پلي وينيليدين فلورايد.

مخزن اسيد ساخته شده از پلي اتيلن و پلي پروپيلن براي اسيد تمام الزامات را برآورده مي كنند:

پايداري حرارتي. مخازن براي ذخيره مايعات با دماي بين -15 تا +85 درجه سانتيگراد طراحي شده اند.

عمر طولاني عمر مفيد بيش از 50 سال

سازگار با محيط زيست:آن ها هم براي محيط زيست و هم براي سلامت انسان بي خطر هستند

عدم خوردگي، در معرض اثرات مخرب خوردگي و ساير عوامل محيطي منفي نيستند

مقاوم در برابر مواد شيميايي،خواص خود را حتي با ذخيره طولاني مدت مواد شيميايي حفظ مي كنند

مقاوم در برابر UV، مقاوم در برابر سرما

امكان تركيب. مخازن را مي توان در يك سيستم مشترك تركيب كرد، بنابراين حجم كل مواد ذخيره شده افزايش مي يابد.

مدت زمان و ايمني كار مخازن و ظروف مواد شيميايي به انتخاب صحيح مواد، مقاومت آن در برابر محيط بارگذاري شده و شرايط عملياتي بستگي دارد.

اشنايي بيشتر با مخزن اسيد: 

مخزن اسيد براي رسانه هاي تهاجمي بسته به رسانه تهاجمي و نوع نصب به صورت جداگانه محاسبه مي شوند. ظروف اسيد ما تمام الزامات لازم را برآورده مي كند. نگهداري اسيدها به ظروف قابل اعتماد نياز دارد. مخزن اسيد تمام استانداردها و الزامات موجود را برآورده مي كند. براي ساخت مخازن از پلي پروپيلن با كيفيت و مقاوم در برابر مواد شيميايي استفاده مي شود كه ذخيره سازي و حمل و نقل صحيح اسيدها را تضمين مي كند.طبق قوانين فعلي، مواد تهاجمي بايد در مخازن مهر و موم شده مقاوم در برابر خوردگي حمل شوند. عدم رعايت اين قانون تخلف جدي محسوب مي شود كه مشمول جريمه هاي سنگين مي شود. پايپ ايران محصولات فوق العاده با كيفيت بالا ارائه مي دهد. براي هر يك از اين مواد يك مخزن اسيد با در نظر گرفتن تمام خصوصيات و ويژگي هاي آن ها توليد مي شود.

ويژگي هاي انتخاب مخزن اسيد:

هر ماده شيميايي بايد در يك مخزن جداگانه ذخيره و حمل شود كه قادر به محافظت از محيط خارجي و حفظ تمام خصوصيات مايع است. پايپ ايران مخزن اسيد را براي نگهداري اسيدهاي سولفوريك، نيتريك، هيدروكلريك و ساير مايعات خورنده توليد مي نمايد.

معيارهاي اصلي براي انتخاب مخزن اسيد عبارتند از:

اندازه و حجم

شرايط عملياتي

هدف اصلي (حمل و نقل يا ذخيره سازي)

نوع ماده و غلظت آن

ماندگاري ماده شيميايي در اين ظرف

احتمال بارها

توجه ويژه اي به مخازن اسيد سولفوريك مي شود، زيرا اين ماده داراي غلظت هاي مختلف است كه بر ويژگي هاي مخزن تأثير مي گذارد. الپلاست سازه هاي استوانه اي، دو جداره و مستطيل شكل در اندازه هاي مختلف توليد مي كند.انتخاب صحيح انقباض به عوامل زيادي بستگي دارد كه در ميان آن ها مكان مهم است. مي تواند عمودي يا افقي باشد. همچنين بايد محل مخزن را كه بالاي زمين و زير زمين است نيز در نظر بگيريد.

مزايا مخزن اسيد:

حمل و نقل و نگهداري مواد شيميايي نياز به مخازن خاصي دارد كه آب بندي شده و در برابر محيط هاي تهاجمي مقاوم باشند. مخزن اسيد براي نگهداري اسيدها از پلي پروپيلن و پلي اتيلن با مقاومت بالا ساخته شده اند. محصولات ساخته شده از اين مواد داراي چندين مزيت هستند كه به شرح زير است:

توانايي ساخت مخازن با اشكال و حجم هاي مختلف

سطح بالايي از مقاومت در برابر محيط هاي تهاجمي

عمر طولاني بدون از دست دادن كيفيت آن

مقاومت بالا در برابر دماهاي شديد

مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش

سفتي مطلق، به استثناي تبخير يا نشت مواد تهاجمي

وزن كم، ساده سازي فرآيند نصب و حمل و نقل

امكان نصب دستگاه هاي اضافي (شيرها، پمپ ها، پوشش ها و غيره)

درجه بالايي از مقاومت در برابر تخريب خورنده

مواد سازگار با محيط زيست

سهولت نگهداري و تميز كردن

مخزن نگهداري اسيد سولفوريك:

اسيد سولفوريك يكي از قوي ترين اسيدها است. مايع است، جرم زيادي دارد، رنگ و بو وجود ندارد. براي توليد كودهاي معدني، كشاورزي، باتري هاي سرب اسيدي خودرو، صنايع شيميايي، متالورژي، صنايع سبك استفاده مي شود.اسيد سولفوريك ماده اي تهاجمي است كه ذخيره آن بدون استفاده از مخزن اسيد مخصوص غيرممكن است.اين مخازن براي نگهداري اسيد سولفوريكبايد ويژگي هاي زير را شامل باشند:

داراي استحكام بالا، قابليت اطمينان، مقاوم در برابر آسيب مكانيكي

محدوده دماي عملياتي گسترده

مقاومت در برابر اسيد

مقاومت در برابر خوردگي

تنگي

كارخانه پايپ ايران مخزن ذخيره اسيد سولفوريك ساخته شده از پلي اتيلن و... با كيفيت بالا را ارائه مي دهد. سطوح داخلي و خارجي در چندين لايه با يك تركيب محافظ پوشش داده شده است. مقاوم در برابر اسيد است و امكان استفاده ايمن از مخزن را فراهم مي كند.

مشخصات فني مخزن اسيد:

 حجم داخلي آن ها از 1 تا 200 متر مكعب است.

مخازن به صورت استوانه اي عمودي يا افقي با كف بيضي شكل ساخته مي شوند.

شما مي توانيد يك مخزن اصلاح استاندارد خريداري كنيد يا مطابق نقشه هاي خود سفارش توليد كنيد.

با توجه به اينكه اسيد سولفوريك يكي از خطرناك ترين مواد در جهان است، براي توليد مخزن اسيد از پلي اتيلن و.. مرغوب استفاده مي شود. تجهيزات تمام شده تحت كنترل كيفيت درزهاي جوش داده شده، تست هاي سفتي، مقاومت در برابر فشار بالا و غيره قرار مي گيرند. بازرسي درزها و عملكرد مخازن با استفاده از تجهيزات ويژه انجام مي شود.

مزاياي مخزن اسيد سولفوريك:

قابليت اطمينان

عمر كاري طولاني (20 سال)

كيفيت بالا

طيف گسترده اي از تغييرات

امكان سفارش مخزن با توجه به نياز شما

دامنه اين ماده بسيار گسترده است و شامل زمينه هاي زير فعاليت صنعتي مي شود:

در صنعت معدن، سنگ معدن با اسيد سولفوريك پردازش مي شود تا عناصر مختلف از جمله خاك هاي كمياب اورانيوم، ايريديوم، اسميم و غيره را جدا كند.

در توليد شيميايي براي سنتز صنعتي كودهاي معدني، توليد اسيدها و نمك ها، الياف پليمري، مواد منفجره، رنگ ها، پاك كننده هاي مصنوعي و مواد شوينده؛

در صنايع غذايي به عنوان يك افزودني-امولسيفاير مواد غذايي براي تهيه امولسيون از مواد غير قابل امتزاج.

در توليد باتري هاي سرب اسيد، كه در آن اسيد سولفوريك نقش يك الكتروليت (محيط كاري رسانا) را ايفا مي كند.

در متالورژي براي جداسازي فلزات از سنگ معدن، حكاكي محصولات از فولاد، چدن، تميز كردن سطوح فلزي از زنگ زدگي و آلودگي قبل از جوشكاري، لحيم كاري و غيره.

براي پردازش محصولات از چوب طبيعي، چرم، سنگ و ساير مواد.

اسيد سولفوريك خورنده است و مي تواند آسيب جدي به سلامت انسان و محيط زيست وارد كند، به اموال آسيب برساند و خطر آتش سوزي را در شركت ايجاد كند. بنابراين تحت شرايط خاصي در ظروف مخصوص نگهداري مي شود. به طور سنتي آنها از فولاد، شيشه يا مواد ديگر ساخته مي شوند، اما چنين مخازن اسيد سولفوريك در معرض حمله شيميايي قرار مي گيرند و 100٪ قابليت اطمينان را ارائه نمي دهند.

قيمت هاي مقرون به صرفه

در شركت پايپ ايران مي توانيد مخازن اسيد سولفوريك ساخته شده از پلي پروپيلن را خريداري كنيد. اين مخز اسيد جايگزين ارزان‌تر، كاربردي‌تر و بادوام‌تر براي ظروف ساخته شده از فلز، شيشه يا مواد ديگر هستند. مقاومت در برابر خوردگي، دوام و ديگر مزاياي اين محصولات باعث شده است كه تقاضا براي آن در بين خريداران خصوصي و شركت هاي صنعتي افزايش يابد. ما مخازن ذخيره سازي پلي پروپيلن با كيفيت اسيد سولفوريك را با رعايت كامل استانداردهاي دولتي توليد مي كنيم.

مزاياي مخزن اسيد پلي پروپيلن:

مخازن پلي پروپيلن اسيد سولفوريك به دليل مزاياي زير جايگزين مقرون به صرفه تري هستند:

اين گرمانرم عملاً با اسيد تعامل نمي كند (مخصوصاً در محلول هاي با غلظت ضعيف) ، بنابراين تحت تأثير آن فرو نمي ريزد.

پلي پروپيلن در اين معيار بسيار بادوام و كمي پايين تر از فولاد است، اما چندين بار از شيشه شكننده پيشي مي گيرد، بنابراين ظروف ساخته شده از آن براي اسيد سولفوريك از ضربه هاي تصادفي نمي ترسند، از ارتفاع كم سقوط مي كنند.

پلي پروپيلن نه به خود اسيد و نه به ساير مواد كاملاً غيرقابل نفوذ است، بنابراين همزمان از محتويات در برابر آلودگي توسط ناخالصي هاي خارجي محافظت مي كند و از نشت مايع خورنده و بخارات آن به محيط جلوگيري مي كند.

در مقايسه با فولاد، شيشه يا سراميك، پلي پروپيلن به دليل رواج مواد اوليه و تكنولوژي ساخت ساده به طور قابل توجهي ارزان تر است كه در نهايت هزينه خود مخازن را كاهش مي دهد و هزينه تجهيز مجدد شركت را به آنها كاهش مي دهد.

در شركت ما مي توانيد مخازن اسيد سولفوريك با طرح عمودي يا افقي را سفارش دهيد. محصولات ما مجهز به دريچه هاي بازرسي مهر و موم شده، دريچه هاي تخليه و ساير وسايلي هستند كه استفاده از مخازن را تسهيل مي كنند.

توليد كننده مخزن اسيد:

كارخانه توليد مخزن اسيد پايپ ايران، با پشتوانه چندين سال تجربه مديران آن در زمينه توليد انواع مخزن اسيد با بهره گيري از جديد ترين فن آوري هاي روز دنيا، با كيفيت ترين مخزن اسيد را توليد و ارائه مي نمايد و با بهره گيري از دانش روز و مساعدت مشتريان گرامي درصدد پيشرفت و نوآوري روزافزون مي باشيم.كارشناسان فروش مخزن اسيد پايپ ايران هميشه براي كمك به شما عزيزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده اي در زمينه توليد مخزن اسيد براي طيف گسترده اي از بخش ها دارند. براي راهنمايي يا اطلاعات بيشتر در خصوص توليد مخزن اسيد و استعلام قيمت مخزن اسيد به سايت پايپ ايران مراجعه نماييد. براي راهنمايي و پشتيباني با تيم متخصص پايپ ايران در تماس باشيد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد